امام جمعه نیر: استفاده از نیروهای بومی کاردان کلید توسعه شهرستان نیر
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

 به نقل از نیریمیز ؛ حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به طرح ویژه معاون برنامه ریزی استانداری اردبیل در زمینه تشکیل کانون های توسعه در شهرستان های استان، این امر را تحسین برانگیز دانست و گفت: با اجرای این طرح بسیج عمومی و مشارکت دادن آحاد مردم در مسیر توسعه شتابان و رو به جلو مناطق مختلف استان عملیاتی می شود.

 

امام جمعه نیر استفاده از نیروهای بومی کاردان را کلید توسعه شهرستان نیر دانست و گفت: باید نخبگان و نیروهای مستعد و تاثیر گذار نیری مقیم در شهرستان و یا سایر نقاط کشور شناسایی شده و از افکار ، ایده ها و توانایی های آنها در گره گشایی از مشکلات شهرستان  استفاده شود.

حجت الاسلام مقدسی در خطبه اول نماز جمعه این هفته شهرستان نیر در ادامه سلسله بحث های مرتبط با سبک زندگی اسلامی، به بررسی و تشریح مقوله مهم ازدواج پرداخت و گفت: خانواده ها باید آگاه و هوشیار باشند و از وصلت با خانواده هایی که شعائر دینی را رعایت نمی کند پرهیز کنند.

وی شرب خمر را آفتی بزرگ برای جامعه اسلامی دانست و به خانواده های دختران توصیه کرد از تزویج دختران خود به مردانی که مشروبات الکلی مصرف می کنند خوداری کنند.

 

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:34 ] [ رضی نیوز ]